Moje teorie
Má teorie už je nejspíš k ničemu. Kdo si již přečetl knihu HP7 tak ví jak to skončí :-). Já knihu teprve čtu. Nechám Vám tu ale všechny komentáře, aby jste se mohli pobavit různým teoriím :-)))
- Nejspíš se Harry vybodne na učení a raději se pokusí najít zbylé vitealy. - POTVRZENO
Velkou úlohu bude hrát Brumbálův obraz (v ředitelně), protože v kouzelnickém světě se obrazy pohybují a mluví. Myslím, že Brumbál Harryho naučí jak zničit viteály a jak se postavit voldemortovi. - to byla opravdu je teorie
- Petunie Dursleyová - to je velmi zajímavá osoba, i když se na první pohled nezdá. V 5. díle (na začátku), věděla kdo jsou to mozkomorové a to přece neví každý mudla (možné je neco víc, kdo ví). - jen trochu pravda
- Dozvíme se něco více o Severusi Snapeovi. Já osobně nevím, co si o něm mám myslet. - POTVRZENO
Petr Pettigrew dluží Harrymu svůj život, takže mu ho nejspíš splatí (-možná i vlastní smrtí). - ne že by chtěl :-)
R. A. B. - Věřím že je to Regulus A. Black, protože Rowlingová již jednou uvedla, že: ,,Žádné nové důležité postavy se v 7. knize neobjeví." - POTVRZENO
Jsem dost zvědavá na učitelský sbor. - snape pryč, Brumbál po smrti, možná odejde Horacio Křiklan a McGonagallová bude ředitelka. - hmm.. tak to ne
Na konci určitě svedou Harry a Voldemort souboj na život a na smrt. Vyhraje Harry, nebo umřou oba. Určitě nezvítězí Voldemort, to by bylo pěkně podpás :-) - POTVRZENO
Bylo by dobré, kdyby Harry zjistil, že jeden z viteálů je on sám. Potom, až by se s Voldemortem utkal, by se mohli navzájem zabít - ale asi to tak nedopadne - Já osobně bych byla nejraději, kdyby to Harry přežil. POTVRZENO - Harry je viteál
Komentáře
Přehled komentářů
dost mě teda sere,že brumbál umřel, protože byl harryho jakoby ochránce,ale už to tak je. velice doufám,že harry neumře, protože jinak by Rowlingová zklamala plvo dětí po celém světě. Chtěla bych taky aby Rowlingová vydala knihu,kde jsou všechny nesrovnalosti a záhady V příběhu vysvětelny. aspon by se všichni dozvěděli jak to všechno je.
Pochvala
(Stefi, 13. 6. 2007 10:59)Máš moc super blog!Myslím,že na téhle teorii bude kuc pravdy!
taková malá pochvala
(Mathew, 8. 6. 2007 20:12)Hlavně zak a roklar mě donutili se opět pořádně zamyslet nad oblíbeným Harrym Potterem. Pěkný teorie, u kterých jsem se hodně zamyslel, např. nad tím, jak Brumbál vyndal nožík, jakým Harry krájel přísady do lektvarů-na to sem téměř nepomyslel, ale fakt to může být důležité vodítko, nebo nad výměnou Harryho hůlek. Taky děkuju norbovi za připomenutí magické ochrany viteálu, já jsem ale jen reagoval na teorii, která říkala, že nikdo jiný než Alb. Brumbál by nedokázal zničit viteál, což mě připadalo jako blbina. No, byl bych už rád, kdyby tu konečně sedmička byla a mohli bychom si všichni přečíst jak to teda všechno je.
harry a uceni
(kika, 7. 6. 2007 18:40)ja si myslim,ze se harry na skolu nevikasle.nevim proc,proste si to myslim,no
harry nezemře
(Hvězdář, 4. 6. 2007 17:03)my slím si taky že harry nezemře toby bylo dost divný ne?možná voldemort nebo třeba taky drako by mohl zemřít. já osobně bych mu to přála.
P.S.
(zak, 4. 6. 2007 9:15)
P.S. tohle všechno není z mojí hlavy jenom jsem to trochu pozměnil. :)
P.P.S. jo a ten argument s neporušitelným slibem. takže pokud si to dobře pamatuju tak znění poslední části neporušitelnýho slibu je "a pokud to bude vypadat že to draco nezvládne..." ano pokud to bude vypadat že to draco nezvládne. určitě to nevypadalo že to draco nezvládne měl brumbála v hrsti brumbál neměl hůlku a u něho postávali 4 smrtijedi. rozhodně to nevypadalo že to draco nezvládne takže snape neporušitelný slib neporušil. (samozřejmě nevím jak to je v angličtině takže je možné že tahle teorie je špatná ale pokud by to bylo podobně i v anglickém znění tak je to podle mě naprosto správná teorie.)
smrt brumbála
(zak, 4. 6. 2007 9:14)
tak podle mě je R.A.B. regulus black. nějakou roli tam sehraje určitě nevil. ale ještě před tím než harry zabije voldemorta si bude muset vyměnit hůlku. doufám že harry neumře a doufám že neumře ani hagrid. harry naprosto jasně není posledním viteálem. pořád se harryho snaží zabít. brumbál podle mě není mrtví. je o tom víc teorií...(ale ve všech těhle teorií snape řekl avada kedavra ale neverbálně použil jiné kouzlo.)1) brumbál byl už v té jeskyni dříve. zjistil že v jezeře není voda. zjistí že v jezeře je doušek živé smrti. (to způsobilo jeho nezměrnou důvěru že zelený lektvar nemá smrtící účinky). vypil zelený lektvar který způsoboval halucinace ale jeho hlavní účel spočíval v tom že dostal nezměrnou žízeň. problém byl v tom že voda nešla vyčarovat šel vypít jenom doušek živé smrti z jezera. zdánlivě to mělo způsobit to že vyvolá nemrtvé. ale proč nemrtví nezaútočili na brumbála který tam ležel v bezvědomí? protože voldemort ho tam chtěl nechat tak dlouho aby mohl zjistit jak se sem dostal. takže budeme předpokládat že doušek živé smrti má účinky že člověk usne do té doby než dostane protijed. a teď jdeme před věž. proč brumbál chtěl zrovna severuse? proč když tam byl celý fénixův řád? když tam byla mcgonagalová? protože teď byl čas na jeho plán. plán který měl více důvodů: vzbudit v harrym ještě větší touhu po pomstě, že se musel naučit že to bude meuset zváldout sám a že ho při ton nikdo nebude vést, měl vzbudit ve voldemortovi nezměrnou důvěru ve snapea, a hlavně měl odklidit brumbála. voldemort se na celém světě bál jenom brumbála takže se neustále schovával. jak by harry mohl zabít někoho kdyby ho ani nenašel? a teď do věže: proč mluvil s dracem o tom jak geniálné připravil ten plán? zdánlivě proto aby ho dostal na svoji stranu. proč ale začal tak rozvlekle hovořit s těmi smrtijedy o kterých mu muselo být jasné že je nepřetáhne? protože to musel udělat snape. snape zpomalil jeho pád: "chvíli to vypadalo že bude viset pod zářivou lebkou" (nebo něco takového). po avada kedavra člověk nevyletí do vzduchu. to jsme viděli ve 4. díle když to moody ukazoval na pavoukovi. mezitím už začal působit doušek živé smrti: "kdyby nebylo podivně spřeházených nohou a paží zdálo by se že spí". jeho portrét tam nebyl od jeho smrti. byl to učitel přeměňování takže by pro něj nemuselo být zas tak náročné přeměnit jeden portrét ve druhý na kterém by byl on. poté samozřejmě nikdo do jeho kanceláře nevstoupil než po jeho údajné smrti. brumbál tedy leží v hrobce pod douškem živé smrti a čeká na snapea až mu dá protijed. a jak by asi vypadalo kdyby člověk spadnul z kolika? 30 metrů? to by určitě nevypadalo že spí. vypadalo by to jako ohavná červená kaše na zemi (no dobře teď jsem si maličko zapřeháněl). jeho oči byli zavřené. ve 4. díle ovšem mel cedrik oči prázdné a otevřené. a teď na útěk snapea. proč ho neumučil? proč ho nezabil? protože byl na dobré straně. a teď na jednu z jeho posledních vět(bylo to nějak takhle myslim...): "odrazím vás znovu a znovu dokud nebudete držet jazyk za zuby a mysl mít zavřenou!". to byla poslední rada: dokud se nenaučíš neverbální zaklínadla a nitrozpyt. tohle jsou myslím naprostoi jasné důkazy že brumbál nezemřel.
Brumbálův obraz
(Lipicanka, 2. 6. 2007 16:04)Ančo, ten obraz se tam neobjevil, samozřejmě že ho tam pověsili, jako tomu bylo i u ostatních ředitelů. Někde jsem četla, že Harry bude s Brumbálem komunikovat - jak jinak než přes obraz? To by mělo každému okamžitě dojít.
anča
(roklar, 31. 5. 2007 18:49)presne tak to si myslym taky brumbal neni mrtvej a snape je hodnej ale furt se mi do mi teorie nehodi ten obraz(kdyby byla pravdiva) po smrti brumbala se obevi na zdi musel by myt silny kouzlo aby premohl tohle ze se tam obevi obraz i kdyz by nebil mrtvej
viteály
(anča, 31. 5. 2007 15:49)
1) četla sem HP anglicky a Brumbál je Dumbledore a Brousek Scrimgeour a RAB je RAB, takže...
2) souhlasim že s brumbálem na věži a snapeem který ho "zabije" je něco divnýho a že harry bude s brumbálem komunikovat přes obraz
3) a hlavně si myslim že Rowlingová chce udělat co největší drama, takže bude všechno naopak než to teď vypadá - brumbál není mrtvý, snape je hodný, Křivonožka může být zvěromág
nevile
(roklar, 30. 5. 2007 18:17)a taky bych rekl ze na voldemortove smrti bude mit podil Nevil
smrt
(roklar, 30. 5. 2007 18:16)podle me se brumbal prohodil se snapeem (6kniha-jeskyne: brumbal vyndal nozik takovy s jakym hary krajel prisady do lektvaru nemam knizku u sebe ale takle nejak to tam bylo) brumbal po vypiti zeleneho lektvaru rikal nedelej to jim udelej to radci me ne nedelej jim to to mohl byt snape a jeho spatne vzpominky to on rekl cast vestby kterou vyslechl voldemortovi a tim ho v podstate postval proti potterovym na vezi kde mel byt udajne brumbal zabit je neco divneho odkdy avada kedavra odhazuje? ve 2 dile soubojnicky klub odzbrojovaci kouzlo(snape)odhodi lockharta ve 3 dile chroptici chyse harry ron hermiona vsichni trefily snapea odzbrojovacim kouzlem najednou a snape odletel na vezi byl vlastne snape brumbal takze brumbal delal ze rika avada kedavra ale neverbalni zaklinadlo ho mohlo jen odhodit do zadu
vzkaz pro mathewa
(norb, 25. 5. 2007 22:58)v 2. dile sice Harry jeden viteal znicil , ale ten okolo sebe takovou magickou ochranu , nezapomen ze Brumbal pri zniceni druheho prstenu prisel o jednu ruku
Komentář k Vandě
(Mathew, 25. 5. 2007 12:56)VANDO, CO TU PÍŠEŠ JE BLBOST. Proč by se Brumbál, kdyby už zničil medailon vracel znova s Harrym zpátky na místo odkud už ho ukradl a vypil lektvar, který by ho postupně začínal čím dál víc oslabovat?! Aby to ukázal Harrymu? Tak by se vrátil zpátky, riskoval nebezpečí od neživých atd. ABY HARRY VIDĚL PŘEKÁŽKY K VITEÁLU KTEREJ BYL UŽ ZNIČENEJ A ÚPLNĚ NEPOTŘEBNÝ????? Brumbál přece předtím už zničil prsten a šel snad s Harrym zpátky do Gauntova domu kde prsten byl? Proč takovou kravinu dělal, když by předtím ten viteál zničil? A Proč by smrtijed kradl viteál? PROTOŽE POCHOPIL ŽE JE VOLDEMORT ŠPATNÝ A PŘIDAL SE K DOBRU, PŘEŠEL OD VOLDEMORTOVY STRANY NA STRANU BRUMBÁLA A OSTATNÍCH DOBRÝCH! A jak ses zmiňovala, jaký jiný kouzelník než Brumbál by dokázal zničit viteál, tak Harry zničil v 2. díle viteál-deník a to byl tehdy ještě mnohem méně zkušený než v dalších dílech.
R.A.B jak pises
(norb, 24. 5. 2007 19:33)Vando , taky bych si myslel ze je to Brumbal , ale nezapominej na to ze jsou to inicialy z anglictiny a ne z cestiny ! A Brmbal se anglicky nerekne stejne jako cesky , leda by prekladatel toto vedel , i kdyz to nepredpokladam , protoze Rowlingova nechce aby byl odkryt konec Harryho . Smrtijed to byl , ale z Voldemortovych sluzeb odesel , takze je tu realna moznost ze ho znicil opravdu Black i kdyz si to sam nemyslim .
R. A. B.
(vanda, 24. 5. 2007 18:39)Právě si pročítám vaše komentáře a nestačím se divit.. V žádném dílu (co si vzpomínám) není žádná zmínka o Brumbálovu bratru!! Souhlasim s Adulin76.. R.A.B. je sám Brumbál - ne jeho bratr, smrtijed (proč by smrtijed kradl horcux, aby ho zničil?!?!?, jak se píše v textu v medailonku) nebo další vaše teorie.. I text v medailonku napovídá, že jde o Brumbála.. Vždyť Brumbál celou tu výpravu za viteálem předem naplánoval, aby to vše ukázal Harrymu (sám už ten viteál předtím zničil..) Dokonce i tušil, že zemře (jak píše v medailonku..) A taky jaký jiný kouzelník by dokázal zničit viteál? Black? Nebo Brousek? Mě teda napadá jen R. Albus Brumbál.
Voldemort rulezzz !!!
(nob17, 23. 5. 2007 15:41)Zakládám fanclub lorda Voldemorta, Pána Zla, bla, bla, bla, ... , největšího černokněžníka všech dob!!! Kdo má zájem, ať se přihlásí a když nás bude dost založíme si vlastní webovky.. Smrt všem dětem s jizvou na čele... :p
R.A.B. a Brumbálův bratr?
(Mathew, 23. 5. 2007 14:34)R.A.B. že by byl Brumbálův bratr? Podle mě ne,protože text dopisu ve falešném medailonku začíná: "Pánovi zla"... Voldemorta oslovují přece titulem Pán zla jen smrtijedi. Ostatní mu říkají Ty-víš-kdo a někteří statečnější (např.Lupin) ho nazývají pravým jménem: Voldemort. Proto si myslím,že když text ve falešném medailonku začínal oslovením "Pánovi zla",tak ho psal někdo,kdo byl smrtijedem. Navíc R.A.B také dále napsal: Vím,že budu mrtev dřív,než si přečtete tato slova... to asi znamenalo,že R.A.B si myslel,že bude brzo mrtvý. A proč by si tohle myslel Brumbálův bratr? Takže to spíš zapadá na Reguluse Blacka,ten přece byl smrtijed,tak asi říkal Voldemortovi Pán zla a zemřel hned pár dnů poté, co opustil smrtijedy, Lupin to říkal v 6.díle.
Jaké je plné jméno Brumbála?
(David, 23. 5. 2007 11:04)Jestli také Brumbál nechtěl Harrymu ukázat, jak je obtížně, vyhledat (co všechno to obnáší, skrytá kouzla atd..) jenom nepočítal s napadením bradavické školy
R.A.B.
(Evik, 21. 5. 2007 14:21)
Souhlasím s Lunou, mě napadlo to sámé, že je to brumbálův bratr.
moje myšlenky
(Ivetttka, 14. 6. 2007 8:09)