Moje teorie
Má teorie už je nejspíš k ničemu. Kdo si již přečetl knihu HP7 tak ví jak to skončí :-). Já knihu teprve čtu. Nechám Vám tu ale všechny komentáře, aby jste se mohli pobavit různým teoriím :-)))
- Nejspíš se Harry vybodne na učení a raději se pokusí najít zbylé vitealy. - POTVRZENO
Velkou úlohu bude hrát Brumbálův obraz (v ředitelně), protože v kouzelnickém světě se obrazy pohybují a mluví. Myslím, že Brumbál Harryho naučí jak zničit viteály a jak se postavit voldemortovi. - to byla opravdu je teorie
- Petunie Dursleyová - to je velmi zajímavá osoba, i když se na první pohled nezdá. V 5. díle (na začátku), věděla kdo jsou to mozkomorové a to přece neví každý mudla (možné je neco víc, kdo ví). - jen trochu pravda
- Dozvíme se něco více o Severusi Snapeovi. Já osobně nevím, co si o něm mám myslet. - POTVRZENO
Petr Pettigrew dluží Harrymu svůj život, takže mu ho nejspíš splatí (-možná i vlastní smrtí). - ne že by chtěl :-)
R. A. B. - Věřím že je to Regulus A. Black, protože Rowlingová již jednou uvedla, že: ,,Žádné nové důležité postavy se v 7. knize neobjeví." - POTVRZENO
Jsem dost zvědavá na učitelský sbor. - snape pryč, Brumbál po smrti, možná odejde Horacio Křiklan a McGonagallová bude ředitelka. - hmm.. tak to ne
Na konci určitě svedou Harry a Voldemort souboj na život a na smrt. Vyhraje Harry, nebo umřou oba. Určitě nezvítězí Voldemort, to by bylo pěkně podpás :-) - POTVRZENO
Bylo by dobré, kdyby Harry zjistil, že jeden z viteálů je on sám. Potom, až by se s Voldemortem utkal, by se mohli navzájem zabít - ale asi to tak nedopadne - Já osobně bych byla nejraději, kdyby to Harry přežil. POTVRZENO - Harry je viteál
Komentáře
Přehled komentářů
Pekna uvaha , doplnil bych snad jeste jedno misto kde by mohl byt dalsi viteal a to sirotcinec kde Raddle vyrustal. Co se tyce medajlonku tak ho mohl ukrast dokonce Mundugnus kdyz ho Harry potkal s kradenymi vecmi ze Siriusova domova. Nejsem si zcela jisty jestli R.A.B. bude skutecne Regulus Black , jelikoz se o nem v patem dile zminuji tak ze nebyl zas az tolik vyjimecny kouzelnik a kdyz videl co dela Voldemort za ukrotnosti radsi vzal nohy na ramena , tudiz nepredpokladam ze by to mohl byt zrovna on , i kdyz s tim medailonkem je to pekna teorie :) .
ÚVAHA NAD VITÁLY
(Mathew, 20. 5. 2007 12:10)
Zvážil jsem všechny informace co mám o viteálech a zde zhrnuji své doměnky:
Zmijozelův medailon-pokud R.A.B. fakt byl Regulus Black,tak po ukradnutí medailonu ho asi odnesl do domu Blacků,než s ním však něco dalšího podnikl byl zabit. Medailon tam pak zůstal,až než ho v 5.díle objevili Harry a ostatní(viz.str. 113-Dále tam byl těžký medailonek,který nikdo nedokázal otevřít...). Kam se však medailon nalezený v domě Blacků poděl poté,není známo,také jestli to skutečně byl pravý viteál a jestli R.A.B. byl skutečně Regulus Black.
Šálek Helgy z Mrzimoru-neví se vůbec, kde se nachází,není však vyloučené,že je na nějakém místě, které bylo pro Voldemorta v minulosti nějak významné,např.Raddleův statek či sirotčinec, protože prsten byl v Gauntově domě, kde bydlela Voldemortova matka Meropa s Morfinem a Rolvojem,a medailon byl než ho ukradl R.A.B v jeskyni,kde Voldemort týral děti ze sirotčince.
Had Naginy-je na různých místech, občas kolem Voldemorta. Možná,že se připlete Harrymu do cesty v nějaké bitce se Smrtijedy či samotným Voldemortem a Harry ho zabije nebo mu v tomhle možná pomůže Červíček,ten přece Harrymu dluží svůj život.
Něco od Nebelvíra nebo od Roveny z Havraspáru-napadá mě,jestli by to nebyla náhodou hůlka od Roveny,a s ní nějak nesouviselo zmizení výrobce hůlek Ollivandera. Pochybuji,že je to meč od Nebelvíra,a od Roveny mne napadla ta hůlka.
Deník s prstenem jsou už zničeny
SMRT Harrymu :D
(norb, 18. 5. 2007 19:58)jj jsem pro , zatim moc dobre prolouva , nesouhlasim akorat v ty smrti Rona a Hermiony , tedy presneji v jejich vrahovy , tam bych videl spise Snapea , Nevila by ale mohla utrapit Belatrix , jelikoz ciny rodicu se prevedou na jejich deti :D , ale jinak konecne nekdo to tolik nezere :D
To:Honza
(nob17, 18. 5. 2007 17:30)Já jsem blbec? Schválně uvažuj - urážel jsem někoho? Tvrdil jsem, že je tu někdo nevalné inteligence? Ne. Pouze jse napsal svůj názor, své přání, své teorie, což můžu, protože nikde není zakázáno něco komentovat a to jak kladně tak i záporně... Od toho komentáře jsou. Pouze jsem přidal svůj příspěvek do diskuse. A to, že jsi uznal můj příspěvek, můj názor za špatný neznamená, že by jsi nutně musel urážet moji inteligenci.. To totiž není zrovna nejslušnější a samo o sobě to také ukazuje tvoji neschopnost bránit se argumenty a vyvrátit mi můj názor, logicky mě přesvědčit o tom, že uvažuji špatně... Tvá reakce vypovídá pouze o tom na jak nízké jsi úrovni.. Když dokážeš pouze urážet někoho s kým nesouhlasíš... Má poklona, opravdu jsi dokázal, že jsem blbec a ty slušný a inteligentní gentleman.. Těšilo mně... :)
Smrt Harryho....
(Kristina, 18. 5. 2007 17:00)Já si myslim,že Harry zabijje Voldemorta a bude muset pro lidstvo položit vlastní život!
Smrt Harryho
(nob17, 18. 5. 2007 15:32)Já doufám že Harry umře!!! Do teď umřelo hrozně málo kladných hrdinů (na můj vkus...) Nejdřív by mohla umřít Hermiona pak Ron a pak by musel Harry bezmocně přihlížet jak Voldemort (btw můj favorit a hrdina, je tak úžasně zlej...) zabíjí Ginny... To by bylo skvělý ne? Jo ještě by to mohlo být fajnovější, což by samozřejmě zahrnovalo pomalé a bolestné mučení Nevilla Longbottoma (ať ví jak stateční byli jeho rodiče), případně vyvraždění rodiny Weaslyových, rozčtvrcení Hagrida e.t.c. Tak mě honem rychle kritizujte...
Smrt Harryho
(?????, 15. 5. 2007 19:43)
Mzslím, že by nedávala smysl.
1. Rowlingová píše podle šablon tohoto stylu a ty něco takového nepřipouštějí.
2. Kdyby měl Harry zemřít muselo by to být ve stylu hrdinů z tragédie a to do tohoto příběhu jen tak nelze zakomponovat.
Rufus Brousek
(Kačula, 11. 5. 2007 22:20)Myslim 6e je blbost, aby byl R.A.B Brousek-i když možné je všechno:)ale líbila se mi ta úvaha, že paní Norisová je Regulus... :) Zajímavé!
Harry není viteál
(Ricina, 11. 5. 2007 21:00)
Harry není viteál nemohl by být ani kdyby chtel protože ho Voldík chce zabít.
I když jsem o tom také přemýšlela protože Brumbál Harrymu v některém díle říkal že když ho Voldemort chtěl jako malého zabít přešla na Harryho část Voldíkovy moci. To by mohlo být Voldíkovou duší v Harrym. Tak nevím co si mám myslet.
ještě pokračování R.A.B.
(Luna, 11. 5. 2007 20:33)Napadlo mě ještě že by R.A.B. mohl být bratr Brumbála tedy Aberforth Brumbál protoze muze mit jeste prostredni jmeno ne?!(Brumbal jich mel přece hromadu!)
R.A.B.
(Luna, 11. 5. 2007 20:19)Celkem good teorie i když si nemyslim že R.A.B. bude Black protoze je mrtvy.Podle mě se ta objeví nějaká nová osoba a další tajemství ktera brumbal Harrymu neřekl...
Harry : smrt a horcrux
(norb, 11. 5. 2007 18:27)
velice zajimava uvaha , ovsem porad si me porad nepresvedcil ze by Harryho nechala Rowlingova zabit , sama uz myslim prohlasila ze se chce vice venovat rodine nez psani , jelikoz ji asi vsichni pomerne dost otravuji ( myslim novinare , kritiky a dalsi ) , tudiz bych ji ani nezazlival kdyby sveho hrdinu nechala zemrit , nebo by alespon nechala ne uplne otevreny konec v kterem by vypadalo ze Harry zemre .
Jinak Harry by teoreticky mohl byt osmou casti Voldemortovy duse , o ktere on sam nevi . Jak bylo napsano v 6.dile Voldemort sam uz rozdelil svoji dusi tolikrat , ze Brumbal nepredpokladal ze si vsiml,kdyz byl znicen prsten S. Zmijozela .
Jinak tech 7 casti jeho duse jsi popsal dobre ;)
ještě harry a horcrux
(Morth, 10. 5. 2007 23:18)
tady bych si vzal seznam co je výše...hned budu upravovat
# Zmijozelův medailon - imho byl již zničen, viděli jsme ho v době Siriuse
# Mrzimorský pohár - neznámo kde a ten rozhodně horcruxem je, byl zmíněn spolu se Zmijozelovým medailonem v minulé knize(v té vzpomínce)
# Deník - zničen
# Prsten - zničen
# něco Nebelvírovo - Nebelvírův meč je ve škole - horcrux to není
# něco paní z Havraspáru - neví se co...
Brumbál netvrdil něco od Nebelvíra A něco od Havráspárky, ale něco od Nebelvíra NEBO něco od Havraspárky - a meč je ve škole;-) asi víte kam směřuji...
chybí vám tu jeden horcrux a to je Nagini - Voldemortův had...
Voldemort chtěl mít duši rozdělenou do sedmi částí, ne mít sedm horcruxů - duše by pak měla osm částí a to není magické...
nyní počítejme - medailon, prsten, pohár, deník, havraspár a had + voldemortova část v jeho těle = 7 částí...z toho vyplývá že Harry není horcrux;-)
add celkem zajimavy
(Morth, 10. 5. 2007 22:52)
no upřímně, myslím si že filchova kočka chodí za každým studentem, šmíruje prostě všude... a několikrát už bylo zmíněno že je mrtvý...což by bylo logické...
Regulus měl důvod být zabit - pravděpodobně ukradl horcrux(meadilon) a zničil ho...Sirius tvrdí že byl zabit, přesto že nebyl dostatečně důležitý na to, aby ho zabil Voldemort osobně...Voldemort do teď neví, že medailonek byl zničen...
s medailonem jsme se již setkali...řekl bych se stoprocentní jistotou že je to ten co ho v Siriusově domě vyhodili(ten těžký, zlatý medailon, co nešel otevřít...)
add Harry a horcrux....myslím, že ne, i když logická podobnost by tu byla - vemte si třeba Naginiho...Voldemort se s ním dokáže myslí spojit...a stejně tak s Harrym...nicméně proč by jinak Voldemort chtěl Harryho zabít? Kdyby Rowlingová uvažovala o Harrym jako o horcruxu, podle mě by se to promítlo i do Voldemorta(on sám by se bál Harryho zabít, zničit svůj horcrux...)...kdyby ne, musela by mít Voldemorta za opravdového blba...
Harry a jeho smrt...no k tomuhle asi tak - já píšu třeba povídky na motivy Stargate, na pokračování...a jako autor osobně žádnou ze svých postav definitivně nepohřbím(ano, lidé umírají a objevují se noví, to ale nemám na mysli...)...jestliže se můj příběh kolem něčeho točí a já i když se dochýlím k jeho závěru, nechávám si zadní vrátka...kdyby bylo třeba pokračování...Rowlingová je teď ještě poměrně mladá....zabije si svého hrdinu se kterým strávila tolik času? Nebo si ho nechá a na "stará kolena" z ní třeba ještě něco vyleze?
celkem zajimavy
(nikol, 9. 5. 2007 18:33)nemyslite nahodou ze filschova kocka je bratr siriuse tedy regulus a jen je zveromagem proc by jinak ta kocka chodila porad tam kam jde harry treba ho jen regulus hlida a vcas se vse odhali
smrt Harryho
(norbik, 8. 5. 2007 19:05)Osobne se priklanim k tomu ze Harry opravdu v sedmem dile umre . Jednak je to pro to aby Rowlingova nedala nekomu moznost aby pokracoval v jejich pribezich a taky proto protoze bude chtit mit na konci cele serie poradne dramaticke zakonceni . Doufam ale ze se milim a cela parta se ocitne v nejake alsi jeji knize .
Harry a Ginny
(Kryska, 8. 5. 2007 18:34)Moc mě mrzí, že se rozešli.Doufám, že budou ještě spolu. Je to skvěla holka.
R.A.B.
(eset, 8. 5. 2007 7:43)
A ještě ohledně těch iniciálů- přečtěte si konečně ta jména, jak znějí v angličtině a taky vám dojde, že Rufus Brouček je anglicky Rufus Scrimgeour, takže se asi těžko bude jmenovat R.A.B. Mějte se pěkně.
P.S.: S ostatními teoriemi celkem souhlasím.
Mista vitealu
(norb, 20. 5. 2007 15:36)